Sunday, January 11, 2009

Israel Terus Mengganas

Gaza masih lagi diserang oleh tentera Israel dan yang terkini dengan serangan peluru kimia (peluru fosforus yang diharamkan oleh undang-undang antarabangsa) . Penduduk Gaza,semakin hari semakin banyak yang terkorban dan tercedera... Melihat laporan melalui media massa terasa insaf kepada apa yang terpaksa dilalui oleh penduduk Islam di sana terutama kanak-kanak dan wanita... Melihat nyawa2 orang Islam yang tidak berdosa terkorban timbul rasa geram dan marah yang meluap2 terhadap Israel..... Seolah2 mereka menjadikan Hamas sebagai satu alasan untuk menghapuskan penduduk Islam di sana... Semoga kekejaman mereka mendapat balasan dari ALLAH..... Kepada rakyat Malaysia, bersyukur kita dapat hidup aman dan harmoni di bumi bertuah ini.

5 comments:

Awan Putih said...

Apa nak di Kata....manusia semakin lama semakin ganas....salah siapa?
siapakah puncanya?
Untuk mengetahuinya jengkoklah ke blog saya....wwww.salahsapa.blogspot.com

AwanPutih

akatsuki said...
This comment has been removed by the author.
akatsuki said...

tu la pasal....allah swt dah berfirman,bahawa tiada tempat kaum yahudi di atas muka bumi ini...so back to the basic ok??

9W2IPT said...

Salam - apa kabo...tak klik kelante ke?

Su u p kat site;
http://malaysiaexpress.net/radiokita.html

kat sana byk lagu2 dikir barat leh download free aje..
hmmm tak da shoutbox ke??

salam utk Lan
drp mia

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

betul tu BN kena menang di Bkt Selambau, Bkt Gantang dan Batang Ai kalau nak jadi kerajaan yang bermaruah. puak satu lagi tu mereka tak kisah asal menang saja… matlamat halalkan cara. macam pas haramkan islam umno tapi halalkan islam dap kerana lim guan eng suka khalifah umar abdul aziz. tak tau lah apa nak jadi dengan psikologi orang melayu ni…..dulu pun ramai melayu sokong komunis sebab dalam komunis ramai yang pro pas…..sekarang nama Allah pas setuju digunakan oleh org kristien dll….. itulah jatidiri pas tu…. jumpa di taiping yeeeeee